professional product support service

ZÍSKAJTE NÁSKOK S CPS

Udržujte si náskok a maximalizujte čas prevádzky s profesionálnymi službami Canon. Služba profesionálnej produktovej podpory, ktorá vám pomôže udržať váš podnik a vybavenie na správnej ceste bez ohľadu na to, čo sa vám postaví do cesty.

  • Užite si zľavu do 20 %

    Najvyššia úroveň členstva v PSC vám poskytne 20 % zľavu na všetky opravy, servis a údržbu. Aby ste mohli vaše vybavenie udržať v plnej prevádzke za ešte menej.

  • Neobmedzené bezplatné doručenie

    Získajte neobmedzenú bezplatnú dopravu nasledujúci pracovný deň vždy, keď posielate svoje produkty spoločnosti Canon, aby váš tím nikdy nezaostával, kým sú vaše produkty u nás.

  • Najlepšia údržba vo svojej triede

    Plánujte dopredu, predchádzajte poruchám a udržujte svoj produkt na najvyššej úrovni, keď ho najviac potrebujete, tým, že nám ho pošlete na údržbu počas odstávky.

  • Vyhradená podporná linka PSC

    Získajte prednostný prístup k našej službe profesionálnej produktovej podpory, ktorá sa rýchlo prispôsobí potrebám vašej firmy a vyrieši všetky potenciálne problémy so zariadením.

  • Odborné obchodné stretnutia

    Získajte čo najviac z našich živých stretnutí s radami a praktickými tipmi od odborníkov z odvetvia.

  • Profesionálna komunita

    Staňte sa súčasťou komunity popredných profesionálov, ktorí sa snažia dosahovať výkon na stále vyššej úrovni.

Všetky výhody podliehajú podmienkam používania

Ako sa pridať

  • Vytvorte si podnikateľský účet

    Zaregistrujte sa a overte svoju spoločnosť pre Podnikové ID Canon a zdieľajte pozvánku s tímom, aby mali viacerí používatelia prístup

  • Zaregistrujte svoje produkty

    Zaregistrujte a overte svoju súpravu Canon. Čím viac produktov zaregistrujete, tým viac bodov získate.*
    *členstvo začína od 500 bodov

  • Vyberte svoj plán

    Čím viac bodov získate, tým viac možností úrovní máte, takže si vyberte plán, ktorý vyhovuje vašim obchodným potrebám

  • Prihlásiť sa k odberu

    Zaregistrujte sa a získajte faktúru s DPH pre zvolený plán a začnite využívať svoje členstvo v PSC na maximum

Plány, ktoré sú vhodné pre vás

Canon Camera

Malé a stredné podniky

Najvhodnejšie pre profesionálov na voľnej nohe a malé až stredne veľké podniky

Ročný poplatok

100 € bez DPH
200 € bez DPH
350 € bez DPH

Overené body

500 – 999
1 000 – 1 599
1 600 +

Zľava na opravu

Platí na všetky služby a opravy

10 %
15 %
20 %

Neobmedzená prichádzajúca a vratná preprava

Nasledujúci pracovný deň

Zahrnuté
Zahrnuté
Zahrnuté

Príspevok na údržbu

Vzťahuje sa na plnú cenu servisu

100 €
200 €
350 €

Servis s urýchleným vybavením pre fotoaparáty a objektívy EOS

5 dní
3 dni
2 dni

Servis s urýchleným vybavením pre video a kinematografické zariadenia

5 dní
5 dní
5 dní

Náhradné zariadenia

Len oprava

Nie
Na požiadanie, pre servis
prekročený čas
Na požiadanie

Prioritná pomoc PSC

Áno
Áno
Áno

Komunitné výhody PSC

– Školiace relácie
– Ponuky len pre členov
– Komunita profesionálov
– Uvítací balíček

Áno
Áno
Áno

Corporate

Spoločnosť

Pre stredné a veľké organizácie, ktoré vlastnia od 25 do 250 zariadení

Ročný poplatok

1000 € bez DPH
3000 € bez DPH
5000 € bez DPH

Dvojročný poplatok

5 % multi-ročná zľava

1900 € bez DPH
5700 € bez DPH
9500 € bez DPH

Trojročný poplatok

10 % multi-ročná zľava

2700 € bez DPH
8100 € bez DPH
13500 € bez DPH

Overené body

2 500 – 4 499
4 500 – 10 000
10 000

Zľava na opravu

Platí na všetky služby a opravy

20 %
20 %
20 %

Neobmedzená prichádzajúca a vratná preprava

Nasledujúci pracovný deň

Zahrnuté
Zahrnuté
Zahrnuté

Príspevok na údržbu

Vzťahuje sa na plnú cenu servisu

1 000 €
2 000 €
3 000 €

Servis s urýchleným vybavením pre fotoaparáty a objektívy EOS

3 dni
3 dni
3 dni

Servis s urýchleným vybavením pre video a kinematografické zariadenia

5 dní
5 dní
5 dní

Náhradné zariadenia

Len oprava

Na požiadanie, pre servis
prekročený čas
Na požiadanie, pre servis
prekročený čas
Na požiadanie, pre servis
prekročený čas

Prioritná pomoc PSC

Áno
Áno
Áno

Komunitné výhody PSC

– Školiace relácie
– Ponuky len pre členov
– Komunita profesionálov
– Uvítací balíček

Áno
Áno
Áno

Údržba v teréne

0
1
2

Školenie technických zručností na produkt

Áno
Áno
Áno

Canon Camera

Prosperujme spoločne

Stanete sa členom komunity ďalších podobne zmýšľajúcich
profesionálov, ktorí zdieľajú svoje poznatky, vzdelávajú sa a nadväzujú kontakty, aby si udržali náskok.

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

  • Čo je PSC?

    Profesionálne služby Canon (PSC alebo CPS) sú naším dlhoročným špecializovaným podporným programom pre profesionálov a podniky. Sú navrhnuté tak, aby minimalizovali prestoje pre každého od profesionála na voľnej nohe až po veľkých firemných zákazníkov. Ponúkanie zliav na opravy, rýchlejšie vybavenie a údržba, aby si vaše zariadenie zachovalo špičkový výkon v každom čase, preto je PSC dokonalým partnerom pre vaše podnikanie.

  • Kto je oprávnený sa registrovať?

    Profesionálne služby Canon sú k dispozícii pre každého živnostníka, podnikateľa alebo akúkoľvek spoločnosť, ktorá používa zariadenie Canon na svoje zobrazovacie účely. Aby si spoločnosť mohla predplatiť členstvo PSC, musí mať v spoločnosti Canon aktívny Podnikateľský účet. Ak si chcete vytvoriť Podnikateľský účet, požiadajte o Podnikové ID: https://businessid.canon-europe.com/b2bcustomers/s/login/SelfRegister?language=en_GB&source=itcg

  • V ktorých krajinách je PSC možné zakúpiť?

    Krajiny, ktoré budú ponúkať plný platený program PSC, sú:
    Belgicko, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Holandsko, Írsko, Luxembursko, Maďarsko, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Spojené kráľovstvo, Španielsko, Švajčiarsko, Švédsko a Taliansko.

  • Čo sú body Canon a ako fungujú?

    Väčšina produktov spoločnosti Canon súvisiacich s fotografiou alebo videom je ohodnotená bodmi. Stačí si vybrať produkt počas registrácie a zistíte jeho bodové hodnotenie. Po úplnom vyplnení podrobností o produkte budú tieto body pridané do vášho účtu. Váš celkový počet bodov zo všetkých produktov, ktoré zaregistrujete, vytvárajú vašu úroveň členstva. Body produktu môžu časom ubudnúť a nie je ich možné vymeniť ani nahradiť.

  • Aké informácie potrebujem na predplatné PSC?

    Predplatné PSC je založené na produktoch zaregistrovaných vo vašom podnikateľskom účte. Čím viac bodov nazbierate, tým viac možností pre úroveň PSC máte k dispozícii.

  • Moje produktové body sú sivou farbou. Čo to znamená?

    Body sú sivé, keď chýbajú detaily a výrobok nie je úplne zaregistrovaný. Upravte registráciu produktu a vyplňte všetky údaje (sériové číslo, krajina nákupu, dátum nákupu a obchod, v ktorom bol produkt zakúpený). Body budú následne potvrdené a započítané do vašej úrovne členstva.

  • Koľko bodov dostanem za moje vybavenie?

    Stačí sa zaregistrovať a začať pridávať produkty, aby ste zistili, koľko bodov by vám vaša súprava mohla získať. Nemusíte dokončiť registráciu, aby ste zistili, koľko bodov prislúcha za vaše zariadenie. Stačí sa vrátiť neskôr a dokončiť ju, aby ste získali svoje body.

  • Môžem sa zapojiť do PSC aj s malým alebo žiadnym vybavením?

    Body začnete zbierať pri registrácii produktov. Aby ste si mohli zakúpiť členstvo v PSC, potrebujete minimálne 500 bodov.

  • Ktoré produkty Canon si môžem zaregistrovať?

    Máme viac ako 3 000 produktov Canon, ktoré je možné registrovať. Sem patrí väčšina našich fotoaparátov, objektívov, tlačiarní a dokonca aj príslušenstva. Nezabudnite pridať staré aj nové vybavenie, a dokonca aj produkty Canon zakúpené mimo vašej domovskej krajiny vám môžu poskytnúť body.

  • Kde nájdem sériové číslo produktu?

    Sériové číslo digitálnej zrkadlovky nájdete na spodnej strane tela fotoaparátu, vyrazené na nálepke základne. Sériové čísla objektívu sa nachádzajú na niekoľkých miestach objektívu. Zistiť viac o umiestnení sériových čísel na produktoch Canon.

  • Čo je služba urýchlené vybavenie (Fast Track)? Je garantovaná?

    „Viac ako 130 našich produktov Canon je oprávnených na urýchlený servis v našich oficiálnych profesionálnych servisných strediskách Canon.
    Urýchlené vybavenie platí len na produkty, ktoré boli registrované v plnom rozsahu so všetkými vyplnenými údajmi (sériové číslo, krajina nákupu, dátum nákupu a obchod, v ktorom sa nákup uskutočnil) a body mali overené.
    Čas vybavenia sa vzťahuje na maximálne 3 produkty v servise naraz na jedného člena a nezahŕňa čas prepravy. Na porovnanie, štandardná doba vybavenia bez využitia PSC je približne 10 dní.
    Časy vybavenia nie je možné garantovať a nemusí ich byť možné dodržať z dôvodov, ako je dostupnosť náhradných dielov. Naše profesionálne servisné strediská Canon sa však budú snažiť splniť uvedené cieľové časy. Ak z nejakého dôvodu nie je možné dodržať čas vybavenia, získate nárok na požičanie náhradného vybavenia v závislosti od výhod vašej úrovne členstva.
    Ďalšie informácie, vrátane spôsobu výpočtu časov vybavenia, nájdete v podmienkach používania.

  • Prečo je urýchlená doba vybavenia pre moju videokameru 5 dní?

    Najkratšia doba vybavenia videokamier (Cinema EOS a série X) je 5 dní. Je to spôsobené zložitosťou opráv, dostupnosťou dielov a potrebnými nástrojmi. Ak máte nárok na vybavenie v priebehu 2 dní (platinová úroveň) alebo 3 dni (zlatá úroveň), snažíme sa dokončiť opravy v najkratšej možnej dobe pre video, tj. 5 dní. Ak oprava potrvá viac ako 5 dní, platinoví a zlatí členovia majú nárok na náhradné vybavenie v prípade potreby.

  • Ako môžem platiť za svoje predplatné PSC?

    Členský poplatok je účtovaný vopred po prihlásení na predplatné. Platbu je možné uskutočniť platobnou kartou alebo bankovým prevodom do dátumu splatnosti uvedeného na faktúre s DPH.

  • Čo ak moja platba neprešla alebo ak sú s ňou problémy?

    Kontaktujte nás na prioritnej podpore PSC: canon.ie/pro/contact-canon-professional-support/

  • Ako môžem prejsť na vyššiu alebo nižšiu úroveň PSC?

    Aby ste mohli svoj plán členstva zvýšiť na vyššiu úroveň PSC, musíte mať požadovaný počet produktových bodov, ktoré vás oprávňujú na príslušnú úroveň. Úroveň môžete však znížiť na akúkoľvek relevantnú úroveň pod tou aktuálnou.

  • Ako môžem zrušiť svoje predplatné PSC

    Zrušenie členstva PSC vykonáte na stránke Predplatné v časti Váš podnikateľský účet, kde nájdete konkrétne pokyny podľa ktorých postupovať.

  • Môžem používať PSC iba v mojej domovskej krajine?

    Plné platené členstvo PSC je platné v nasledujúcich krajinách:

    Rakúsko, Belgicko, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Luxembursko, Holandsko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko a Spojené kráľovstvo a výhody plynúce z členstva možno uplatniť v ktoromkoľvek z našich profesionálnych servisných stredísk Canon, ktoré nájdete vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Švédsku a Spojenom kráľovstve.

  • Kedy dostanem svoju členskú kartu?

    Elektronická členská karta PSC bude dostupná na stiahnutie z uvítacieho e-mailu a záložky PSC v podnikateľskom účte.

  • Môžem sa zapojiť do PSC, ak som členom v inom regióne mimo Európy, Blízkeho východu alebo Afriky (EBVA)?

    CPS pre jednotlivé regióny sveta beží oddelene. Zákazníci PSC z krajín mimo Európy, Blízkeho východu a Afriky sú však oprávnení na niektoré služby v rámci zariadení a podujatí Canon EBVA s platnou členskou kartou PSC. Je potrebné brať na vedomie, že výhody z vašej domovskej krajiny nemusia byť platné v rámci EBVA.

  • Môžem využívať výhody v iných regiónoch sveta, ak som členom PSC?

    Ak máte predplatné PSC, môžete využiť prioritné služby spoločnosti Canon mimo zúčastnených krajín preukázaním sa pomocou platnej digitálnej členskej karty PSC. Výhody sa však môžu líšiť od výhod ponúkaných vo vašom regióne.

Potrebujete pomoc?

Náš tím podpory CPS je pripravený odpovedať na vaše otázky.
KONTAKTOVAŤ CPS